zondag 14 april 2013

Review Fruit&Gloss lippenbalsem

heeey , vandaag heb ik weer een review voor jullie over de fruit&gloss lippenbalsem van de Kruitvat.
Dit is hem.
zoals je han zien ziet de verpakking er best leuk uit.
ik had deze balsem al een tijdje in mijn stash liggen en ik gebruikte hem echt heel vaak dus ik dacht: laat ik er een review over schrijfen.
zoals je ook kan zien op de foto is dat het van Kruitvat eigen merk is dus super budget
Er zijn 2 variante 
Wat Kruitvat zegt over deze lippenbalsems:
Kruidvat lippenbalsem Fruit & Gloss heeft de verleidelijke exotische/tropische fruitsmaak van Noni en Lychee/Tropisch fruit en passievrucht en geeft de lippen een sprankelende roze glans. Verrijkt met druivenpit en maracujaolie die de gevoelige huid van de lippen helpen hydrateren en soepel te houden. Droge, schrale en ruwe lippen voelen daardoor weer heerlijk zacht aan. Met UVA/UVB filter.

Ik vind hem echt super !
Hij ruikt lekker en voed je lippen, wat wil je nog meer ? ik vind dit echt een aanrader!
Ook zitten er een paar glittertjes in.
Het heeft ook iets weg van een lipstick vind ik omdat ie erg goed gepigmenteerd is ook als je heb op je hand swatcht zie je goed de kleur.


+&- lijstje
+hij ruikt echt Super lekker
+je kan er lang mee doen 
+leuke kleur 
+super budget
Eigenlijk alleen maar pluspunten dus :)
Ik vind het echt een aanrader

Te koop by Kruitvat voor €1.55

xCharmain

2 opmerkingen: