vrijdag 19 april 2013

Korte review van MAX producten

Hooi :D jullie kennen vast allemaal wel het makeup merk MAX.
Dat is nartuurlijk het merk van de action !
En vandaag heb ik daar een artikel over, welke producten ik wel en welke ik niet goed vind, het zijn niet alle make-up producten maar een aantal. 
Dus veel plezier met kijken  :D

zo ziet de mascara eruit als je hem koopt.
zo ziet de mascara eruit als je hem openmaakt.
Op het eerste gezicht ziet het borsteltje er wel goed uit toch?
en dat is ie ook!
ik vind hem echt super fijn en ik gebruik hem echt best vaak in combinatie met 1 van miss sporty maar je kan hem prima alleen gebruiken daar is ie ook goed voor.
dus deze mascara vind ik een aanrade voor 1 euro
maar ... van die mascara is ook een waterproof versie.
en die vind ik echt een stuk minder goed op een of andere manier prikken me ogen enorm door deze mascara en daarom gebruik ik hem niet meer ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind hem echt niet goed misschien ook omdat het waterproof is.
de waterproof raad ik niet aan
1.00

Dan de eyeshadowspalettes
Nog niet heel lang in het assortimen
Ik ben er echt heel teverenden over ! ik heb er 3
Multicolour, nude en colour me crazy
Ze zijn super goed gepigmenteerd!
In colour me crazy zitten aleen maar matte kleuren
En in nude en multicilour verscillend.
Je kunt er hele mooie looks mee maken
Echt een aanrader dus voor maar 1.50
Dan 2 eyeliners ten eerste de linker de MAX gel eyeliner Waterproof.
Opzich vind ik het wel een hele goeie eyeliner handig potje en wat ook super handig is, is dat er een kwastje Wordt bijgeleverd en dat is superhandig en het kwastje is ook niet super slecht.
Ik vind hem niet geweldig maar opzich is ie wel goed maar ik vind het altijd handiger om een eyeliner pen te gebruiken, dat werkt iets fijner maar dat wil niet zeggen dat is slecht is. zeker niet voor dat geld want hij is maar 1.00
Maar dan de rechter die vind ik echt niet goed ! 
Ik hoor het van heel veel mensen en ik vind hem zelf echt niet goed ! hij korrelt zeg maar en de eyeliner gaat dan letterlijk op je ook zitten en dat is echt niet goed! 
De eyeliner gaat er dus zegmaar gewoon weer af.
maar gelukkig was hij ook niet duur maar ik ga hem niet meer gebruiken want ik vind hem niet fijn.
maar hij was maar 0.69 
Dit was het :) ik hoop dat jullie het luk vonden en misschien komen er meer van dit soort ''korte reviews'' van andere merken 

x Charmain

Geen opmerkingen:

Een reactie posten