woensdag 12 juni 2013

This or that tag - Charmain

Heey vandaag heb ik een tag voor jullie : de This or that tag! Veel plezier met kijken!

Fashion:
Spijkerbroek of Joggingspak
Spijkerbroek! een joggingspak zit wel lekker maar een spijker broek staat toch leuker en netter.
Lange mouwen of korte mouwen?
Euuh beide maar ik denk toch dat ik voor korte mouwen ga omdat ik eigenlijk kleding met korte mouwen altijd wel iets leuker vind maar als het koud is vind ik lange mouwen ook wel lekker maar ik kies voor korte mouwen
Jurken of Rokken
Daar kan ik niet tussen kiezen want ik draag allebei niet vaak maar ik vind het allebei wel heel erg leuk dus ik kan niet kiezen.
Streepjes of Ruitjes
ik denk ., streepjes ik weet niet waarom maar dat vind ik altijd wel leuk staan(ruitjes ook wel hoor maar streepjes net iets leuker)
Sandalen of Teenslippers?
Teenslippers !
Als ik aan sandalen denk denk ik aan die ''berg'' sandalen met sokken erin haha
maar ik vind teen slippers leuker.
Sjaals of Hoedjes
Sjaals, ik draag echt bijna elke dag een sjaal omdat het je outfit net leuk afmaakt, of een ketting nartuurlijk alleen ik draag nu wat minder sjaals omdat het warmer wordt maar tussen sjaals en hoedjes kies ik voor sjaals. (ik denk dat marlij  voor hoedjes gaat haha)
Oorknopjes of Oorhangers.
Oorknopjes i don't know why maar dat draag ik sneller terwijl oorhangers wel leuk staan maar dan oorringen.
Kettingen of Armbanden
Dit is echt een moeilijke vraag maar ik denk dat ik kies voor armbanden want als ik 'sochtends sta te kijken naar men sieraden dan pak ik altijd eerst armbanden ik vind armbanden gewoon heel leuk staan en het maakt je outfit compleet.
Hakken of Platte schoenen 
Platte schoenen ik hou van sneakers haha
Cowboy laarzen of paardrijlaarzen
Ik denk Cowboy laarzen.
Jasje of Vest
eeeuh ik denk jasje want dat staat wel iets netter dan een vest.
Make-up
Blush of Bronzer
Blush , vind ik altiid net iets mooier
Lipgloss of lipstick
Lipgloss dat heb ik heeel veel haha en dat gebruik ik ook vaak.
Eyeliner of mascara
Mascara dat gebruik ik elke dag en eyeliner niet maar eyeliner vind ik wel heel mooi staan.Foundation of concealer
Concealer. Dat gebruik ik meer.
Neutraal of kleur
Zoiezo neutraal dat vind ik veel mooier maar een kleurige eyeliner zodat je een beetje kleur in je look maakt vind ik ook heel mooi.
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
oogschaduw in vaste vorm , dat vind ik handiger want anders laat ik losse poeder bijvoorbeeld overal overheen vallen (is al gebeurd met die pigments van essence)
Kwasten of sponsjes

Euuh nou de beauty blender gebruik ik heel vaak maar kwasten zijn ook wel fijn dus qua sponsjes alleen de beauty blender.
Nagellak


OPI of China Glaze
OPI ik heb nog niks van China Glaze maar wel van OPI daarom kies ik voor OPI.Lang of kort
Lang dat staat altijd wat mooier vind ik.

Acryl of natuurlijk
Natuurlijk maar als je bijvoorbeeld hele korte nagels hebt en die er niet zo mooi meer uitzien zijn acryl nagels wel mooi maar ik kies voor natuurlijk.

Felgekleurd of donker
Felgekleurd! ik hou van kleurtjes.
Met nailart of zonder nailart
Dat verschild per week of per dag haha soms vind ik basic heel mooi staan en soms met nailart.

Body
Parfum of Bodyspray
Euh ik denk parfum, omdat ik dat ook meer heb.
Lotion of body butter
Boddy butter , ik weet niet waarom maar ik vind die potjes altijd leuk , leuker dan flesjes of tube'sDouchegel of zeep
Douchegel Lush of andere merken
Lush  denk ik want dat is echt een super fijn en goed merk maar de body shop is ook wel goed maar ik denk dat ik voor lush ga :D
Haar
Krullend of stijl
Zelf hem ik krullen mara styl vind ik ook altijd wel mooi maar ik denk dat ik kies voor krullenKnot of paardenstaart
tsjaa ik denk knot want als ik een paardenstaart in heb dan maak ik er altijd een vlecht van haha maar als je haar helemaal stijl is vind ik een staart wel mooi.Schuifspeldjes of clipjes
Dat maakt me niet echt uit eigenlijk.

Haarlak of gel
Gebruik het allebei niet echt.Lang of kort
LANG! Dat vind ik altiijd echt heel mooi !

Licht of donker
Euh denk allebeiLok of pony
LokLos of vast
Allebei.
Random
**Wat blauw is kies ik 
Regen of zonneschijn
Zomer of winter
Herfst of Lente
Chocolade of vanille
Westen of oosten eigenlijk het zuiden want daar is de zon :p

Dit was de This or That tag ik hoop dat jullie het leuk vinden Doeeii ]
Charmain

Geen opmerkingen:

Een reactie posten