vrijdag 21 juni 2013

Bijpraten#1 :zomer pw week

Hallo allemaal , sorry dat we niet veel berichten paatsen maar dat komt dat ik in de pw week zit (en heel leuk alemaal maar marlijn heeft al vankantie -_-)
Maar ik zit nu ook op school ik heb net een pw wiskunde ghad en als je klaar was mocht je op internet dus ik dacht ik plaats even een bericht nu ik even tijd heb.
Maar het wordt al een beetje zomer!
dinsdag was de pw week nog nie begonnen dus zijn ik en marlijn zelf even naar het strand geweest en we hebben gezwommen ! het was echt heel leuk en we hadden het niet eens koud of was het nou woensdag ? jaa het was woensdag xd
en nu luister ik I Need Your Love b ellie goulding en Calvin Harris :) echt zo'n euk liedje
En ik kijk ondertussen wat op facebok haha.
maar in de vakantie komen er waarschijnlijk meer artikels. en ik ben ook bijna jarig om precies te zijn 5 Juli ! nog 2 weken en dan wordt ik 14 !
En in de vakantie ga ik ook een keer met mijn moeder shoppen in amsterdam dus daar komt waarschijnlijk een shoplog van nou ik moet weer gaan nog 1 uur wachten en dan 25 min pauze en dan nl pw ! nouja we maken het beste van haha
doei hebben jullie ook een pw week? dan wens ik jullie heel veel succes !
doeiix Carmain

Geen opmerkingen:

Een reactie posten