zaterdag 18 mei 2013

Mijn favo Nagellakjes

Hallo everybodyy vandaag is het eindelijk tijd voor : Mijn favoriete nagellakjes.
Enjoy !
Ten eerste vind ik de lakjes van Catrice erg fijn.
De leukste vind ik:
-820 Pimp my Shrimp
-800 Heavy Metallilac
-400 Blue Cara Ciao
-240 Sold Out For Ever
Dan heb ik nog een heel mooi lakje van de hema:
-835
Van Rimmel London hb ik ook een favoriet:
-825 Sky High
Van de action (max) vind ik de stripers ook best fijn, ik heb de kleuren:
-Neon Yellow
-Sky Blue
-Magenta
-Deep Purple
-Lime Green
-Paris Pink
Ze hebben wel een iets te lang kwastje vind ik maar het zijn mooie kleuren en ze werken ook best goed.
Wil je hier een review over zien ? klik dan op deze link http://www.xbeautyandstyle.blogspot.nl/2012/11/review.html
Van Essence heb ik best veel lakjes dus daar heb ik ook de meeste favorieten uit.
*Van de oude Colour & Go collectie
-36 Enchanted Fairy
-63 Think Pink
-38 Choose Me!
-67 Make It Golden
-53 You Belong To Me
*Dan van de nieuwe Colour & Go collectie
-118 Little Miss Sunrise
-127 I Lvoe Bad Boys
-136 Love Recipe
*Dan de ''speciale'' / ''limetid edition'' lakjes.
-Essence @Holografics.com
04 Prism@tic White
-Essence Multi Dimension
61 Blue Lagoon
44 Object Of Desire
59 Purple Diamond
-Essence Nailart Twins
02 Julia
*Special Effect toppers
-0 Circus Confetti
-13 Mrs and Mr Glitter
-15 Glitter On Me

Dan de H&M.
Ik heb daar een keer een setje gekocht met daarin 3 kleine lakjes:
-Turqouise
-Lime
-Clay
ook heb ik 2 Limetid Edition lakjes van de sneeuwwitje collectie:
-Silver Frost
-Snow White
Dan heb ik ook nog een favoriete lakje van Fogan.nl
-10

En tot slot : Miss Sporty ik vind het echte een heel fijn merk.
-453
-320
-456
-346

Dit zijn mijn favorieten nagellakjes.
Het zijn er misschien wat veel maar dat komt omdat ik ook best veel lakjes heb :).
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
xo Charmain

Geen opmerkingen:

Een reactie posten