maandag 25 maart 2013

Review Kruitvat Nailpolish Remover

Heeey allemaal, sorry dat we heel lang er al geen berichten hebben geplaats maar we hadden het heel druk met school enzo / sorry :)
maar vandaag heb ik een review over nailpolish remover van Kruitvat eigenmerk.
Dit is hem : zoals je ziet heeft ie een heel handig pump system daarom heb ik hem ook gekocht omdat me heel handig leek en dat is ook zo :)
Ik wilde hem al heel lang en toen liep ik een keer met Marlijn in de Kruitvat en toen zag ik hem eerst twijfelde ik.
Maar een paar dagen later heb ik hem toch gekocht.
En ik ben er super tevreden over!
Het is echt super handig zo'n pompje.
Hij is ook  na vul baar dat is ook super handig.
En wat ook nog een pluspunt is dat hij niet super erg stinkt natuurlijk ruikt ie niet lekker maar als je je nagellak ervan af hebt gehaald en je ruikt aan je nagels ruikt dat niet verkeerd.
Er zit ook geen aceton in.
Dus ik vind het zeker een aanrader !
+ & -  lijstje
+ Navulbaar
+ Niet duur 3.05
+stinkt niet super erg
- Op 1 of andere manier lekt ie een beetje
te koop by Kruitvat voor 3.05

X Charmain

Geen opmerkingen:

Een reactie posten