zaterdag 23 februari 2013

Shoplog Haarlem

Hheeej vandaag zijn we naar Haarlem geweest :D
Het was echt Super leuk !
En we hebben een aantal dingen gekocht die we graag aan jullie willen zien.
Dus laten we beginnen :)

Ten eertse zijn we naar de Blokker geweest en heb ik dit leuke potje gekocht :)
Voor maar 1 euro
toen zijn we naar Blanco geweest en heb ik deze high short gekocht met studs :)
voor 40 euro
Dit Bruistablet heb ik gekocht bij Sephora, Sephora zit in de V&D
In de geur Blueberry
Voor 1.20

toen heb ik dit hoedje gekocht bij de h&m in het echt is hij niet ingedeukt maar gewoon rond.
deze was 10 euro
Toen heb ik  deze 2 oogschaduws sorbet gekocht bij de Kruitvat.
In nummer 01 en 02.
En omdat ze uit het arsortiment zijn gegaan waren ze 1.00 per stuk
Bij The Body Shop heb ik deze Lippenbalsem gekocht in de smaak strawberry.
Hij was afgeprijst van 5.50 naar 2.50



we hebben bij de kruidvat deze nagellakjes gekocht (links) nummer 206 east village (rechts) 208 pier 17.
deze waren 1+1 gratis, dus 2,30 inplaats van 4,60
Dan heb ik deze Shower gel van de Hema gekocht voor een Scrub te maken.
Voor 1.30

Dan Hebben we bij tiger deze zeepjes gekocht 2 voor 1 euro
En als laatste :
STROOPWAFELKRUIMELS !!! :)
Er was markt en daar hadden we een grote zak gekocht voor maar 0.80 cent !


Dit was het :)
We Hope You Like It

xxx Marlijn & Charmain

Geen opmerkingen:

Een reactie posten