dinsdag 9 juli 2013

Birthday haul - Charmain

Heeey vandaag heb ik een Birthday Haul ! :D
Vrijdag 5 Juli was ik jarig en werd ik 14 jaar.
Het was echt een hele leuke dag ! Er was familie en er waren vrienden en vriendinnen , Het was een super leuke dag.
Maar ik heb ook kadotjes gehad en dat laat ik jullie vandaag zien.
Voornamelijk heb ik geld en kadobonnen gevraagd zodat ik in de vakantie lekker kan winkelen !
Laten we maar snel beginnen ! :D

Ten eerste het grootste kado :
Een IPhone 4s in het wit ! omg ik ben er echt zo blij mee ! :D
Iedereen weet waarschijnlijk wel hoe een iphone er uit ziet maar ik laat overal een foto van zien :D
De IPhone heb ik van mijn ouders gekregen
Dan het kado van mijn broer:
Het helmer kastje van de Ikea :)
Die wilde ik graag hebben om mijn make-up op te bergen en die heb ik gekregen in het wit :D
Dan van een kennis:
Heb ik een Nivea soft pakket gekregen met daarin een lait hydratant express body lotion en een hydraterende creme.
Heel blij mee !
Ook van hun heb ik een herome cupcake lippenbalsem gekregen alleen daar heb ik geen foto van..
Ook van hun heb ik nog geld gekregen.

Van me tante heb ik een cadeaubon van kruitvat gekregen en daarbij nog een oogschaduw van essence:
 Van een vriendin heb ik :
Een lakje van essence gekregen in nummer 107 naughty and pink !
 
Ook van haar heb ik een aantal hele leuke schriften gekregen met panterprint studs en bloemenprint echt heel leuk en daarbij ook nog een etui ! echt super leuk kado ! :D

Van me andere Tante heb ik een nagellakje gekregen nan NYC in nummer : 013 aqua mystic
Het is echt een heeele mooie kleur ik heb hem al opgehad en ben er heel erg blij mee . maar ze kon helaas niet komen omdat ze door haar werk in een ander land zat maar ze komt nog een keer langs :D

Van 2 jongens uit me klas heb ik een heel leuk paketje gekregen.
Een dienblad met daar in tikkels en celebrations en 5 nagellakjes En er zat nog geld bij :D heel leuk dus 

Ohja me ouders hadden nog een paar kleine kadotjes en 1 Daarvan was een lush tinnetje ik zei tegen men moeder als we bij lush komen wil ik dat tinnetje kopen om mijn lush zeepje in  te doen en toen heeft me moeder hem gehaald :)
Ooj kreeg ik een heel schattig notitie boekje , gewon heel schattig en nog van me broer een kaneel stok omdat ik daar van hou haha  :)

Van een vriendin kreeg ik nog een heel leuk pakket waar ik heel erg blij mee ben :Zinzi jewel pakket met daarin een body lotion en een parfum en ze ruiken echt heeel lekker!!

Dat waren alle kadotjes en voorderest heb ik best heel veel geld gekregen en kado bonnen die komen nu :
zoals ik net al zij had ik een kado bon van de kruitvat gekregen van me tante

Ook heb ik een kado bon voor de bioscoop gekregen
en ook Etos
En DA
En Hema
Bedankt voor alle kadotjes ben er heeel erg blij mee !x
 Dat was alles ik hoop dat jullie het leuk vonden

Wil je over iets meer weten of een review laat het me weten in de comments.

xo Charmain

Geen opmerkingen:

Een reactie posten