zaterdag 29 juni 2013

Tag: Nailpolish and me - Charmain

Heee vandaag heb ik een tag !
De nailpolish and me tag
I hope you like

1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?
volgens my heb ik er op dit moment 213 het duurt een beetje lang om te tellen haha maar volgens mij 213.

2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Dat moet zowieso Essence zijn.
Het zijn er ongeveer 54

 3.Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
euuh ik denk Blauw maar dan allemaal verschillende tinten blauw.

4.Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit
haha eigenlijk heb ik alle kleuren ik hheb het net aan andere gevraagd welke kleurje ik niet heb en ze zeiden je heb alles al ..

5. Welke nagellak draag je het meest?
Ik draag heel vaak blauw.

6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?
tsjaa daar moest ik even over nadenken maar toen zag ik naast me een lakje van de etos die al helemaal oud is geworden en zo en die kan ik beter weggooien.

7. Gebruik je een basecoat?
Jaa meestal wel want hiervoor deed ik het niet en toen werden me nagels wel wat geeler dus nu doe ik het wel.

8. Gebruik je een topcoat?
soms meestal niet omdat ik bijna elke dag me nagels lak dan hoeft het er niet lang op te zitten .

9. Stempelen of uit de losse hand?
Uit de losse hand.
ik heb wel 2 stempel stetjes maar ik gebruik ze nooit.

10. Hou je van glitters/shimmer of toch liever een crème finish?
liever een creme finish omdat ik het nooit handig vind om glitters eraf te halen maar glitters/shimmer staan wel altijd heel mooi

11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Jaaa ! dat komt omdat ik elke dag nagellak draag haha :p

12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
Gek genoeg geen 1 maar ik ben over 6 dagen jarig dus misschien komt er nog wat bij en dat kunnen jullie dan zie in mijn birthday haul.

Dit was de nailpolish and me tag..
ik hoop dat je het leuk vond :D

x Charmain





Geen opmerkingen:

Een reactie posten